Eğer IK & HR sisteminiz varsa ve sistem veri tabanından bize personel bilgilerini sağlayabiliyorsanız entegrasyon ile personel bilgilerini sistemimize otomatik oluşturabiliriz. Bu işlemlerde aktarım periyodunu istediğimiz gibi ayarlayabiliyoruz.
Hatta bu entegrasyon ile işe giriş, işten çıkış durumlarına göre personel yönetimini otomatik yapabiliyoruz.
Evet, veri tabanı seviyesinde entegrasyon sağlayabiliyoruz. Mevcut veri tabanına ODBC bağlantısı yapılarak bu işlemler gerçekleştirilebilir.
Entegrasyon için HR veri tabanınızda istediğimiz formatta tablo ya da view oluşturulması ve veri tabanı erişimi için kullanıcı oluşturulması gerekiyor. İstediğimiz bu bilgiler ilgili sistemin danışmanı tarafından oluşturulmaktadır. Biz sizin sisteminize direk müdahale etmiyoruz.
Şuana kadar SAP,Oracle,Bilin, IFS ve AS400 gibi sistemler ile entegrasyonlar sağladık. Veri tabanı erişimi verilebilen sistemler ile entegrasyon sağlayabiliyoruz.
Sistem olarak çift taraflı entegrasyonlar yapabiliyoruz. Entegrasyonlarda kullandığımız bilgiler Personel bilgileri, İzin bilgileri ve Fazla mesai bilgileridir.
Evet, sisteminiz üzerinden kaydını tutmadığınız çalışanlarınız için sistem üzerinden personel kaydı oluşturabiliyorsunuz.
Standart raporlarımız mevcut, sistem 7/24 esasıyla günlük olarak ilk giriş- son çıkış, erken çıkanlar, geç gelenler, gelmeyenler, aylık ilk giriş – son çıkış (aylık yatay cetvel üzerinde 30 günlük olarak bilgi göstermekte.) ve net çalışma raporu (günlük giriş çıkışlar analiz edilerek içeride geçen net süre) alabiliyorsunuz.
İris Sistemi için ;
2 farklı seçeneğimiz mevcut.
Kartlı Geçiş Sistemi için;
Kartlı geçiş sistemlerinde iki ayrı okuyucu kullanılması gerekmekte tek okuyucu kullanımı unutulan okutmalarda raporlama süreçlerinde operatöre ekstra iş yükü getirmekte.
Evet, günlük geçişleri sınırlandırabiliriz. Öncesinde teknik ekip ve yazılım ekibinden istenilen senaryonun teyidini almamız gerekiyor.
Evet, veri tabanımız üzerinden istemiş olduğunuz geçiş bilgileri için bir view oluşturuyoruz ve size özel bağlantı açarak sistem üzerinden bilgilere erişiminizi sağlayabiliyoruz.
PYS üzerinden 7/24 esasıyla giriş çıkış raporları alınabilmektedir, PDKS’de ise kişilerin günlük vardiya tanımlamalarına göre giriş çıkış raporları alınabilmektedir.
Denkleştirme sistemi günlük ve haftalık olarak yapılabilmektedir.
Günlük denkleştirmede eğer personelin normal çalışması eksik ve fazla mesai hesaplanıyorsa ilk önce normal çalışma tamamlanır ve geriye kalan süre fazla mesaiye aktarılır.
Haftalık denkleştirme de ise haftanın 45 saate tamamlanması kuralı söz konusudur. Fazla mesailerden sırasıyla eksik çalışmalar tamamlanır ve kalan ek süreler fazla mesai olarak değerlendirilir.
Sistemimiz kartlı geçiş sistemlerinin kullanıldığı noktalarda neden kartı uygulamasına olanak sağlamaktadır.