Yazılım Çözümleri

Zeus Personel Yönetim Sistemi (PYS)

Zeus Personel Devam Kontrol Sistemi (PDKS)

Zeus Ziyaretçi Takip Sistemi (ZTS)

Zeus Yemekhane Takip Sistemi (YTS)

ManageOnCloud (Bulut Çözüm)

Entegrasyonlar

Ek Yazılım Çözümleri

Zeus Personel Yönetim Sistemi (PYS)

Zeus Personel Yönetim Sistemi işletmenizde geçiş güvenlik sistemini yönetebildiğiniz gelişmiş ve kullanıcı dostu bir web uygulamadır.

İşletmenizdeki geçiş noktalarının yönetimini tek bir ara yüz üzerinden sağlayabilirsiniz. Hibrit yapıda çalışabilen yapısı sayesinde kart okuyucu, parmak izi , yüz tanıma, qr okuyucu gibi donanımları tek noktadan yönetebilirsiniz.

Zeus Personel Yönetim Sistemi ile çalışanlarınızın giriş & çıkış saatlerini kayıt edebilir ve lokasyon içinde hareket ettikleri alanların günlük, haftalık ve aylık olarak raporlarını alınabilir. Geç gelenler, erken çıkanlar gibi aylık yoklama ve çalışma raporları da alınabilirsiniz.

Zeus-personel-devam-kontrol-sistemi-pdks

Zeus Personel Devam Kontrol Sistemi (PDKS)

Zeus-personel-devam-kontrol-sistemi-pdks

PDKS, Personel Devam Kontrol Sistemi olarak adlandırılır. Bir işletmenin veya kurumun çalışanlarının işe giriş ve çıkış saatlerini otomatik olarak takip etmek ve kaydetmek amacıyla kullanılan bir otomasyon sistemidir. Bu sistem Ergosis tarafından sektörde son teknoloji olarak sunulmaktadır.

Zeus Personel Devam Kontrol Sistemi ile personelin giriş ve çıkış saatlerini kontrol ederek, kimin geç veya erken geldiğini kolaylıkla öğrenebilir, bu sayede maaş hak edişleri daha doğru bir şekilde hesaplanabilir. PDKS – Personel Devam Kontrol Sistemi ile daha kısa sürede hatalı bilgi girişinden dolayı oluşabilecek yasal riskler azaltılabilir.

Zeus Ziyaretçi Takip Sistemi (ZTS)

ziyaretci

Zeus Ziyaretçi Takip Sistemi (ZTS), ile işletmenize gelen ziyaretçileriniz kayıtlarını dijital ortamda takip edebilir, geçiş noktalarınızda geçişlerini yönetebilir ve raporlayabilirsiniz.

Yasaklı ziyaretçi modülü yardımıyla işletmenize gelen ziyaretçilerinizin girişlerini kısıtlayabilir aynı zamanda resepsiyondaki personellerinizi de önceden bilgilendirmiş olursunuz.

ziyaretci
yemekhane

Zeus Yemekhane Takip Sistemi (YTS)

yemekhane

Zeus Yemekhane Takip Sistemi (YTS), ile yemekhane raporlama süreçlerinizi rahatlık kontrol edebilir, günlük ve aylık yemekhane kullanımlarını hızlıca raporlayabilirsiniz.

İşletmenize gelen ziyaretçilerinizin, ziyaret ettikleri departmanlar kırılımlarında raporlama yansıması ile ziyaretçi yemeklerinin departmanlara yansıtılması oldukça hızlı sağlanmaktadır.

ManageOnCloud (Bulut Çözüm)

BULUTLARIN ÜSTÜNDE, Ama Hemen Elinizin Altında!

Web tabanlı Yazılım Servisi (SaaS) iş modeli ile sunulan, en gelişmiş bulut tabanlı Personel Takip ve Puantaj Hesaplama Sistemidir.

 

Entegrasyonlar

Entegrasyon; Projelendirilen sistemin tasarlandığı hali ile uygulanması safhasında da Ergosis işletmeleri yalnız bırakmaz. Sistem ne kadar iyi düşünülmüş olsa da uygulaması doğru yapılmamışsa bir anlam taşımayacaktır.

 

Ek Yazılım Çözümleri

ek-yazılım-cozumleri

Bulut Tabanlı Servis Takip Sistemi, mobil cihazlarla çalışır, özel donanım gerekmez. Kullanıcılar web veya mobil uygulama ile bilgilere ulaşabilir, yetkilendirme esnekliği vardır.

Mobil Personel Servis Takip Sistemi, personel taşıma ve yönetimini izleyen bir çözümdür. Kart okuyucular sayesinde personel servis kullanımı takip edilir, işletmelere büyük kolaylık sağlar.

ek-yazılım-cozumleri

Merak Ettikleriniz

Bir kurum veya işletme içindeki insan kaynakları yönetim süreçlerini dijital olarak yöneten ve izleyen bir yazılım çözümüdür. PYS, personel departmanının işleyişini kolaylaştırmak, verimliliği artırmak ve iş gücü yönetimini daha etkili hale getirmek için kullanılır. Aynı zamanda personel bilgilerinin güvenli bir şekilde takip edilmesini ve yönetilmesini sağlar.
Personel Bilgileri Yönetimi: PYS, tüm çalışanların temel bilgilerini (ad, soyadı, iletişim bilgileri, kimlik bilgileri vb.) merkezi bir veri tabanında saklar. Böylece saklanan personel dosyalarını kullanarak giriş-çıkışların yönetilmesi sağlanabilir. Personellerin giriş çıkışlarının otomatik olarak kaydedilmesi, manuel takiplere kıyasla insan hatası riskini azaltır. Çalışanların düzenli bir şekilde giriş-çıkış saatlerinin kaydedilmesini, işgücü yönetiminde doğruluğu ve şeffaflığı sağlar.
Personel Yönetim Sistemi, çalışanların iş yerindeki hareketlerini izlemek için yer belirleme özelliklerini kullanabilir. Bu sayede çalışanların hangi alanlarda ne kadar zaman geçirdiği takip edilebilir ve performans değerlendirmeleri veya iş süreçleri için değerli bilgiler sağlanır. Çalışanların giriş-çıkış saatleri ve lokasyon içindeki hareketlerinin günlük, haftalık ve aylık olarak raporlanması; yöneticilere ve insan kaynakları uzmanlarına çalışanların performansını değerlendirmek ve işgücü planlaması için önemli veriler sunar.

İzin ve Devamsızlık Yönetimi: PYS, çalışanların izin kullanımı ve devamsızlık durumlarını takip eder. Bu sayede izin talepleri, onay süreçleri ve çalışanların devamsızlık nedenleri kolayca görüntülenebilir.
İşgücü Verimliliği ve Planlama: Çalışanların giriş-çıkış saatleri ve hareketleri analiz edilebilir. Bu analizler, işgücü verimliliğini artırmak ve işletme içindeki iş süreçlerini daha verimli hale getirmek için kullanılabilir. Aynı zamanda, işgücü planlamasını daha etkili bir şekilde yapmak için de veri sağlar.
Çalışan Performansının İyileştirilmesi: PYS, çalışanların performansını değerlendirmek ve geliştirmek için değerli bir araçtır. Giriş-çıkış saatleri ve hareketler üzerinden analizler yaparak, çalışanların performansını anlamak ve gerektiğinde eğitim veya rehberlik sağlamak mümkündür.

PDKS, Personel Devam Kontrol Sistemi olarak adlandırılır. Bir işletmenin veya kurumun çalışanlarının işe giriş ve çıkış saatlerini otomatik olarak takip etmek ve kaydetmek amacıyla kullanılan bir otomasyon sistemidir. Bu sistem Ergosis tarafından sektörde son teknoloji olarak sunulmaktadır.
PDKS sistemi ile personelin giriş ve çıkış saatlerini kontrol ederek, kimin geç veya erken geldiğini kolaylıkla öğrenebilir, bu sayede maaş hak edişleri daha doğru bir şekilde hesaplanabilir. PDKS – Personel Devam Kontrol Sistemi ile daha kısa sürede hatalı bilgi girişinden dolayı oluşabilecek yasal riskler azaltılabilir.
PDKS aynı zamanda yasal uyumluluk açısından da önemlidir. İşyerindeki çalışma saatleri ve devamsızlık durumlarına dair kayıtlar, resmî kurumlara beyan edilmesi gereken verileri sağlamak için kullanılabilir. Ayrıca, geriye dönük verilerin elde edilebilmesi sayesinde puantaj sisteminin takibi daha kolay ve verimli hale gelir.
PDKS merkezi süreç yönetimi sayesinde, İnsan Kaynakları ve Muhasebe programları ile kolay entegrasyon sağlayabilir ve ihtiyaçlarınıza yönelik yeni raporlar alabilirsiniz. Pratik bordro eki sayesinde tüm çalışanlarınızın aylık maaş bilgisini alabilir, anlık veri akışı ve izleme imkânı sayesinde veri kaybını engelleyebilirsiniz.
PDKS – Personel Devam Kontrol Sistemi hem kurum içinde yerel ağda WEB ara yüzü ile kullanılabilen, hem de bulut tabanlı başka bir yapıyla da internetin olduğu her yerden erişilerek yönetilip, kullanılabilen gelişmiş bir yönetim sistemidir. Zeus PDKS programı kullanıcı dostu bir arayüze sahiptir ve farklı platformlarda kullanıma uygundur.

Personel Takip Sistemleri, çalışan personelin işe giriş ve çıkış saatlerini kontrol etmenin yanı sıra, fazla mesai, geç kalma, erken çıkma gibi durumları anlık olarak kaydeden ve ay sonunda hesaplama gibi işlemlerle personelin hak edişlerini sağlayan bir teknolojidir.
PDKS Personel Devam Kontrol Sistemi; Kartlı Personel Takip Sistemi, Parmak izi Personel Takip Sistemi, Yüz tanıma Personel Takip Sistemi, İris tanıma Personel Takip Sistemi gibi temel Personel Takip Sistemleri ile çalışır.
Geçmiş dönemlerde en çok tercih edilen Kartlı Personel Takip Sistemi, Parmak izi Personel Takip Sistemi olmasına karşın son dönemde Temassız Personel Takip Sistemleri daha çok tercih edilir olmaktadır.
Ergosis’in tamamını kendi bünyesinde geliştirdiği yazılımlar ile personele ait bilgileri, izin günlerini, geç kalma sürelerini, senelik izin gibi bilgilerin işlenmesiyle yöneticilere istedikleri raporlamaları alma imkânı sunmaktadır. Bunun sonucunda Personel Takip Sistemleri firmaya personel performansına ait rapor oluşturmayı ve bu raporlar doğrultusunda daha sağlıklı karar verilmesini sağlar.
Personelin giriş-çıkış saatlerine dikkat ederek daha verimli bir iş ortamı oluşturmaya yardımcı olur. Personel Takip Sistemleri güvenlik ve disiplin amacıyla da işletmelerde yaygın olarak kullanılmaktadır. Teknik ve güvenlik gerektiren bölgelere giriş yetkilerin belirlenmesiyle personel takibinde yetkilendirme ile bu durum kontrol altına alınmaktadır. Yüksek Güvenlik gerektiren bölgelerde biyometrik İris Personel Takip Sistemleri ve Yüz tanıma Personel Takip Sistemleri tercih edilmektedir.

Hemen Teklif Alın!

İhtiyaçlarınıza yönelik çözümlerimiz için hemen teklif alın!