Bakım Anlaşması

Sistemin projelendirilme ve devreye alınması sonrasında da kesintisiz olarak çalışması Ergosis'in temel felsefesidir.

Hizmet kalitesine, en az ürün ve projelerine olduğu kadar önem gösteren Ergosis sistemin teslimi sonrasında da profesyonel servis hizmetlerine "Hizmet Devamlılığı ve Servis Sözleşmesi" ile devam etmektedir.

Konusunda uzman ve eğitimli mühendis, teknisyen ve yazılımcılardan oluşturulmuş satış sonrası servis departmanımız müşterilerimize 7 gün 24 saat kesintisiz servis hizmeti vermek üzere yapılandırılmıştır. Teknik servisimiz 2000 yılından bu yana TS-12540 kriterlerine uygun olarak servis hizmetlerine devam etmektedir.

Ergosis, hizmet kalitesinin bir gereği olarak bakım anlaşması bulunan müşterilerinde bulunan ve hizmet yerinde tamiri mümkün olmayan ürünlerin yerine ikame ürün tedarik etmektedir. Böylelikle Ergosis müşterileri bakım anlaşması alarak sistemin kesintisiz olarak çalışmasını garanti altına almış olmaktadırlar.

Bakım anlaşması yapılan müşterilerde aynı gün içinde problemin giderilmesi garanti edilmekte, anlaşması bulunmayan müşterilerde de bu kalite standartı hedeflenmektedir.